“Bij Buitelaar ervaar ik een goede werksfeer met fijne collega’s. Er is ruimte om vaardigheden en kennis door te ontwikkelen. Je krijgt veel vrijheid en verschillende mogelijkheden om het werk in te vullen.” – Emma Knoops, Marketing en Communicatie medewerkster bij Buitelaar.

Voor mijn opdrachtgever Buitelaar Houtconstructies in Nieuw-Bergen ben ik op zoek naar een Financieel Administratief Medewerker (20-24 uur/wk, vaste baan).

Organisatie

Buitelaar Houtconstructies is al meer dan 30 jaar dé leverancier op het gebied van houten verpakkingen en emballage producten. Klanten zijn veelal internationaal opererende bedrijven in de maakindustrie die zij met hun verpakkingsoplossingen volledig ontzorgen. Door de jaren heen is dit familiebedrijf uitgegroeid tot een team van zo’n 35 medewerkers.

Functie

Samen met je collega ben je verantwoordelijkheid voor de volledige financiële administratie, denk hierbij aan de volgende werkzaamheden:

  • Boeken en controleren van bankmutaties.
  • Controleren urenadministratie in Dyflexis.
  • Verwerken inkoop- en kostenfacturen.
  • Verzorgen wekelijkse betaalrun.
  • Debiteurenbeheer.
  • Bestellen kantoorbenodigdheden.
  • Aanspreekpunt voor medewerkers, management, klanten en leveranciers met betrekking tot financieel administratieve zaken.

Functie-eisen

  • Een MBO opleiding op financieel/boekhoudkundig gebied is een must en enkele jaren relevante werkervaring is gewenst.
  • Je bent handig met digitale systemen en je hebt een goede kennis van Word en Excel.
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal, Duits en Engels is handig maar niet persé nodig.
  • Je bent betrouwbaar, je werkt accuraat en je hebt oog voor detail.

Aanbod

  • Salaris volgens de CAO Houtverwerkende Industrie en Jachtbouw, afhankelijk van leeftijd en werkervaring tussen de € 2500 en € 3000 bruto/maand/fulltime.
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden waaronder 25 snipperdagen o.b.v. fulltime, laptop en bonusregeling.
  • Een functie voor 20-24 uur per week waarbij je in overleg zelf jouw werkdagen mag bepalen.
  • Een afwisselende baan bij een professionele organisatie met een informele werksfeer.
  • Alle mogelijkheden om je verder te ontwikkelen door middel van trainingen en opleidingen.
  • Verjaardagen worden gevierd, er is jaarlijks een gezellig personeelsfeest en de week wordt afgesloten met een vrijdagmiddagborrel.

Sollicitatie

De werving & selectie voor deze vacature ligt exclusief bij LOT werving & selectie, je kunt dus voor al jouw vragen contact opnemen met Charlotte Reijnen, telefoonnummer 06-30736397 (ook buiten kantoortijden). Natuurlijk kun je ook direct solliciteren op deze vacature, graag zelfs! Dit kan per mail of als je dat handiger vindt ook via WhatsApp of met jouw LinkedIn profiel. Ben jij de geschikte kandidaat dan plan ik graag een afspraak in voor een persoonlijke kennismaking. Zo lang deze vacature online staat heb je de mogelijkheid om te solliciteren.